Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Direktlänk till inlägg 30 december 2012

Bara lite bilder.

Av Love - 30 december 2012 23:16

                   Jag kramar om er alla.

 
 
lillis

lillis

31 december 2012 06:52

Så många fina bilder du visar
Önskar dig och din familj Ett Gott Nytt År
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

31 december 2012 12:19

Så fina bilder du visar...nu är det inte många timmar kvar på detta året.Vi firar med mamma ikväll,våra andra gäster som skulle komma ligger sjuka,men eftersom vi har köpt bingolotter så sätter vi oss och spelar när vi har ätit ostbricka.Lite kaffe med tårta blir det också frampå kvällskvisten.
Nu önskar jag dej och din familj ett riktigt gott nytt år!
Vi hörs nästa år...kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
kristina

kristina

31 december 2012 14:00

Underbara bilder på din familj!
Jag önskar dig ett underbart gott nytt år med mycket glädje och kärlek och goa kramar!

http://kristinakickibloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

31 december 2012 17:01

Det gångna året har inte varit det bästa för dig, men sjukdom går inte att göra så mycket åt, ditt år har varit tufft och sorgset, men även ljusglimtar har korsat din väg. Dina fina nära och kära samt vänner står alltid på din sida och stöttar dig i den mån det går.
Många fina foton från julen, roligt att få se ett foto på Keng.

Så trist med magsjukdomar, men som tur är går det över.

Önskar du får ett fint och friskt år 2013.
Nyårskramar många.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

31 december 2012 18:02

Önskar dig Ett Gott Slut 2012 & Ett Gott Nytt 2013
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

1 januari 2013 21:48

Gott Nytt År!
Fina bilder och speciellt de på dig, jätte fin e du.
Kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
Bettan

Bettan

2 januari 2013 21:18

Tackar dig så hjärtligt från botten av mitt hjärta. För den fina vänskapen vi har fått & ser fram emot ett fint kommande år tillsammans. I både med & motgång står vi tillsammans min vän <3. Önskar dig & alla de dina en fin fortsättning på det nya året. Å tackar för de fina bilderna du bjuder på här. Kramis

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Sylvia

Sylvia

3 januari 2013 19:50

Så fina bilderna på dig Love och dina kära runt omkring. Vill titta in och önska en God fortsättning på det nya året och hoppas det ska bli ett fridens år för oss alla.
Varm Kram Sylvia

http://cobra38.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Love - 25 mars 2013 09:54

Veckorna trillar iväg fort men våren kommer långsamt. Förra året vid denna tid var det varmt o skönt.   Påsk till helgen men i år hoppar jag över den det blir ingen tur till Blåkulla heller.   Har tappat så mycket lust o kraft känner mig ...

Av Love - 10 mars 2013 18:24

                                          Hejsan i vårsolens glans!   Vilken fin vecka vi haft visst det är ingen direkt värme men att svepa om sig o sitta ute var livgivande. Att få lite färg i ansiktet sitter inte fel.   I måndags träffa...

Av Love - 2 mars 2013 19:27

Det blev mars i år också och jag har sett snödroppar. Vädret i dag har varit varierande sol, regn, blåst och snöblandat. Undrar hur det blir i morgon när Vasaloppet går.   Det var skönt att åka till Leif som var piggare än förra gången. Då ...

Av Love - 25 februari 2013 19:25


Har haft en bra dag med besök hos Leif. Måste försöka förlika mig med att han inte riktigt vet om jag är där eller inte. Han var mer borta i dag men ändå glad o go. Solen tittade fram men jag kan ju inte gå ut utan vi fikade med honom och ser...

Av Love - 21 februari 2013 17:38

Återigen sitter jag vid datorn och en vecka har passerat. Blev dåligare och fick hög feber så det blev transport till Sjukhuset igen o inläggning. Har fått en infektion i såret men i dag kom jag hem. Mycket prover o medikamenter och dom va...

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards