Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 16 december 2009

Av Love - 16 december 2009 21:58

Detta har blivit ett kärt beroende. Även om jag varit borta hela dagen måste , nej VILL jag läsa era bloggar.

 

Några julklappar har hittat hit i dag med posten men jag är duktig och väntar tills julafton innan dom öppnas.

 

Skulle kunnat sjunga "Hjulen på bilen snurrar runt runt runt" i dag när vi drog till köpcentret. Det var ruskigt halt men mannen kör försiktigt.

Inte blev det mycket handlat men kaffe och bakelse missar jag inte vid såna tillfällen.

Tar nya tag på fredag då jag ska träffa "min" Mia i stan.

Äntligen får vi rå om varandra ett par timmar.

 

Väl hemkommen var det dags för dammsugarvalsen den enda dans jag nu dansar. Det är något jag saknar för att dansa har alltid gett mig så mycket glädje.

 

Tack för era kommentarer fast texten var så liten i går såg ni ändå vad jag skrev.

Om ni har gamla glasögon så släng dom inte. Jag pratade med en från Lion´s i dag och dom skickar glasögonen till Indien. Tänk att mina kanske kan göra så någon annan kan se bättre på andra sidan jorden.

 

                    Dagens julkort sänder jag till Irja.

 

Kram till er alla vänner.

 

 

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards