Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Direktlänk till inlägg 26 maj 2010

Dan före dan

Av Love - 26 maj 2010 16:58

Ja i morgon bär det av till Bergamo i Italien. Vi åker med  Roger och Sheila. Nu hinner vi verkligen umgås ordentligt och jag är så lycklig. Vi är hemma på tisdag igen och då ska jag berätta mer.

 

För tre år sedan gifte sig Sheilas son Makram med Sharzad. Åren går fort och jag önskar dom fortsatt lycka tillsammans.  

Roger, Sharzad  Makram och Sheila.

   Michelle och Ludwig. Dom är  kusiner och mina älskade barnbarn.   Mor och dotter.

 

I helgen var Elinor och hennes kille här då blev det en del gjort både ute och inne. Allt är mycket roligare när man kan jobba ihop och sen laga mat tillsammans.

Leif vaxar sin kära Rover.

Freds bil blev tvättad.   

Jag älskar att måla så Emil Örn fick bli kopparfärgad.

   

Elinor städade inne för det behövdes.

   

Sen var det dags för fikapaus.

Leif avslutade med att pröva nya klipparen.

 

Om ni orkat med ända hit så skickar jag en hälsning och önskar er en härlig vecka tills vi ses igen.

                              Kram från Love.        

 
 
Ingen bild

Anna

26 maj 2010 19:51

Hej Love!
Tänk så kul att få träffas och åka bort ett tag.
Våren har nog kommit längre där och jag tror ni får det toppen.
Visst blir man glad när barnen kan hjälpa till ibland för krafterna räcker inte till allt.
Vi har ju bara en skogstomt på landet så den klarar sig bra med lite pyssel.
Om du visste vad det har regnat här dom sista dagarna. Tusse vill inte gå ut utan sover mest.
Jag önskar er en trevlig samvaro och en härlig resa.
Kram till er båda från oss båda.
Anna.

 
Margit

Margit

27 maj 2010 01:18

Önskar er en mycket trewvlig resa!! OCH völkommmen hem IGEN!!!
Fina o trevliga bilder du visar!!!
Kramen till er ALLA!!!

http://margitholm.blogg.se

 
lillis

lillis

27 maj 2010 06:27

Önskar er en underbar resa. Tack för alla fina kort som vi får ta del av.
Ha det nu skönt och koppla av
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

27 maj 2010 12:22

Jag hoppas att du har det riktigt trevligt i Italien, så hörs vi när du är hemma igen.
Fina kort du delar med dej av på din familj och släktingar.....undrar just vem som är mor och vem som är dotter på kortet, dom ser lika gamla/unga ut båda två.

Kram Monica

http://violett.bloggplatsen.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

27 maj 2010 15:55

Men kära Love, din resa har jag missat helt. Hoppas den blir jättetrevlig!
Soliga kramar!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
Ragnvi

Ragnvi

28 maj 2010 20:59

Nu har ni ju redan åkt o är väl framme...välbehållna hoppas jag! Önskar dig o de dina en underbar semester! Hoppas du tar semester från dieten också!
Kramen!
Ragnvi

http://rankans.blogg.se

 
av Irja

av" title="http://bloggplatsen.se]av" target="_blank">bloggplatsen.se]av Irja

29 maj 2010 03:19

Kära Love!!!
Önskar att resan blir som du förväntad dig....
Och att samvaron och gemenskapen är till de bästa..och att resan blir solig och lustfull....Fina bilder på dina nära och kära....VI hade ockaå tänkt åka till Holland och se de vackra tulipanerna, men min man har flygförbud,LER... efter hjärtoperationen.....KRAM IA....
.

http://40-Talisten bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

2 juni 2010 20:47

Sänder dej LOVE en liten hälsning!! Vet att du/ni inte är hemma utan i Italien...Vi, Lasse o jag åker till Kreta i morron och blir borta en vecka!!!
Önskar er ALLT GOTT OCH NJUT!

Kramen till er båda!!!!

http://margitholm.blogg.setholm.blogg.se

 
Yvonne

Yvonne

3 juni 2010 09:32

Vilka fina bröllopsbilder!

Visst är det härligt med såna där fixardagar!
Allt är så mycket roligare när man är flera!
Och sen mat upp på det, gör det ju inte sämre!
Så brukar vi också göra! =)

Hoppas att ni har haft det underbart i Italien!

Ha det gott min vän!
Kramar!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Love - 25 mars 2013 09:54

Veckorna trillar iväg fort men våren kommer långsamt. Förra året vid denna tid var det varmt o skönt.   Påsk till helgen men i år hoppar jag över den det blir ingen tur till Blåkulla heller.   Har tappat så mycket lust o kraft känner mig ...

Av Love - 10 mars 2013 18:24

                                          Hejsan i vårsolens glans!   Vilken fin vecka vi haft visst det är ingen direkt värme men att svepa om sig o sitta ute var livgivande. Att få lite färg i ansiktet sitter inte fel.   I måndags träffa...

Av Love - 2 mars 2013 19:27

Det blev mars i år också och jag har sett snödroppar. Vädret i dag har varit varierande sol, regn, blåst och snöblandat. Undrar hur det blir i morgon när Vasaloppet går.   Det var skönt att åka till Leif som var piggare än förra gången. Då ...

Av Love - 25 februari 2013 19:25


Har haft en bra dag med besök hos Leif. Måste försöka förlika mig med att han inte riktigt vet om jag är där eller inte. Han var mer borta i dag men ändå glad o go. Solen tittade fram men jag kan ju inte gå ut utan vi fikade med honom och ser...

Av Love - 21 februari 2013 17:38

Återigen sitter jag vid datorn och en vecka har passerat. Blev dåligare och fick hög feber så det blev transport till Sjukhuset igen o inläggning. Har fått en infektion i såret men i dag kom jag hem. Mycket prover o medikamenter och dom va...

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards