Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Direktlänk till inlägg 26 december 2010

Michelle min glädje och lycka.

Av Love - 26 december 2010 11:18

 

                                     Michelle 19 år.      

 

          Morfar och jag önskar dig en underbar dag

                   fylld med glädje och lycka.

 

          Den första gång vi såg dig var du bara 

          sex timmar och vi fick skjutsa hem dig, 

             mamma och pappa från BB. 

 

          Du var så underbart söt och en vacker ung

          kvinna har du nu  blivit med egenskaper som

          omtänksam, generös och skötsam mm.

 

      

 

                 Vi önskar dig all lycka i livet.

                            

                     Älskar dig vårt stjärnöga

                            Nu och för evigt.

 

                             PUSS O KRAM

 

              

                      

   

         

      

 
 
Kerstin

Kerstin

26 december 2010 12:07

Så vackert du gjort till födelsedagsbarnet, det glädjer säkert henne! Grattsi till ditt vackra barnbarn!
God Fortsättning önskar jag dig, Leif och Lukas! Men även till era fyrfota vänner i huset.
Sett på Dator - Tv att ni haft ett riktigt busväder, hoppas det blivit bättre och mildare. Vi gillar ej riktigt att det blev en sån här envis vinter, känns lite nervöst att lämnat ett hus i grannars händer, grannar som man knappt känner. Stackare, vad de får springa och kolla vårt hus -:) Medan vi är har och har det bra. Någon fontän blev det inte, köper en hemma ist, ifall det blir nåt fel på den, långt att åka för att fixa fel annars. Roligt att läsa dina berättelser om hur man jagade ut råttorna förr, intressanta saker du delar med dig av!

http://farna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anna

26 december 2010 14:13

Kära Love!
Jag förstår att Michelle är som en vacker ädelsten för er och visst är hon både söt och vacker.
Hoppas julhelgen har varit bra och att tomten kom på besök. Vi har nästan snöat inne och åker inte hem från landet förrän på tisdag. Peter får skotta som en galning men det är motion efter alla mat som slunkit ner med god dricka till.
Nyår firar vi med goda vänner i grannhuset.
Hälsa nu Leif så mycket och ha det så bra.
Kram Anna.

 
Sita

Sita

26 december 2010 14:16

Så fin flicka, grattis till henne. God fortsättning till er. Kram

http://siitasblogg.blogspot.com

 
Britt-Marie

Britt-Marie

26 december 2010 19:27

Hej! God fortsättning på julen! Nu får du gå in på min blogg och se vilken julklapp vi fick av våra barnbarn som vi blev så glad att få.
Ser att ditt barnbarn fyller 19 år så rar och vacker hon är. Ja här fyllde vårt barnbarn Daniel 18 år den 11 december och man kan inte fatta atthan är så gammal - vad tiden går fort och man ser verkliigen detta på sina barnbarn. Våra barnbarn är ju 16 år och 18 år och dessa är nästan som våra egna barn särskilt efter skillsmässan för 7 år sen då de ofta är hemma hos oss. Om du skickar till mig din e-post kan jag berätta lite för dig vilket problem vi har här. Vi har även 1 barnbarn till som endast är 2 år men som vi nästan aldrig har träffat och detta barnbarn bor med sin pappa och den nya sambon nere i Skåne.
Usch här har det snöat nästan hela dagen så idag har vi varit här hemma och haft det skönt i värmen inne, men imorgon skall jag åka in till stan lite och gå på lite rea om jag orkar.
Ha en skön fortsättning på söndagkvällen!
Kram Bittan

http://britt-marie.bloggplatsen.se

Love

26 december 2010 20:17

Hej kära Bittan och god fortsättning.
Jag har inte fattat om det som skrivs i svaren synns för alla så vi får maila och berätta om våra problem och stötta varandra.
Jag är så glad att hittat dig ska du veta.
Här är min mailadress.
love70p@gmail.com
Ha en trevlig kväll så hörs vi snart igen.
Vinterkram
Söndagskram
Love.

 
Margit

Margit

26 december 2010 19:59

SÅ fint du skriver..om ditt barnbarn!!! Förstår att minena..finns där--åren tillbaka...känslan...att åter fått ett barnbarn..
Ja tänk vad åren går..och dom blir stora o vuxna individer...som "tar över"...när vi blir äldre...
Fin bild på dej och Leif också!!!
Kram till er båda...från Lasse o mig!!!
Önskar er båda en fin vecka!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Maria

Maria

26 december 2010 21:56

Ja åren går o di små växer upp, blir stiliga unga damer. Hoppas din jul har varit bra/kramizar från Dal

http://torparmor.blogspot.com

 
lillis

lillis

27 december 2010 07:35

Grattis till Michell i efterskott. Vad vackert du skriver till henne.
Ha det gott min vän
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Madde

Madde

27 december 2010 10:20

Hej vännen! :D

Hoppas er jul har varit riktigt mysig med god mat och trevligt sällskap (och inga olyckor). Blev så glad när jag såg att den lilla lyckoängeln hann kom fram i tid. :D
Vad söt Michelle är och jag hoppas att hennes födelsedag inbringade mycket glädje. Era ord till henne är ju helt underbara. Väldigt vackert skrivet men det är klart, kommer det direkt från hjärtat så kan det ju inte bli annat. =)

Önskar er en underbar och god fortsättning!

Många många kramar! :D

http://www.mads.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

27 december 2010 11:59

Så fint du skriver till ditt barnbarn, du är ju en riktig poet.Man märker på barnbarnen att åren går även om man känner sej som 25 år i sinnet.

Ha det så bra!
Kram Monica

http://violett.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

27 december 2010 22:54

Vad fint skrivet om ditt barnbarn och hon har verkligen "vuxit" upp och blommat ut till en vacker, ung kvinna. Nu börjar livet för henne..

Ja, det var ett tag sedan man var där själv. Jag gifte mig det året jag skulle fylla 20. Sedan har livet tagit mig dit jag är idag. 4 underbara barn och nu en ny man, som jag hoppas ska kunna flytta närmare för att vi lättare ska kunna ses. Jag tar en dag i taget och ser nu fram emot torsdagen, då han kommer hit igen. Annars rullar det på, jobbat en del under julen och min envisa hosta hänger med, för femte veckan nu. Börjar bli trött på den, det "tär" en del...
Ser fram emot att få vara ledig en hel vecka och då tillbringa 5 dagar ihop med Moses och barnen. Börjar känna mig sliten, har inte ens orkat blogga. Ska bättra mig...Önskar dig och de dina en god fortsättning och ett Gott Nytt År, i förskott. Kram från Maria

http://www.haggqvistmedq.blogg.se

 
irja

irja" title="http://bloggplatsen.se]irja[/url]" target="_blank">bloggplatsen.se]irja[/url]

28 december 2010 20:12

Kära min syster och vän !!!
Ett stort GRATTIS så här på efterskott till ditt kära barnbarnet Michelle, all lycka och välgång må följas åt på din väg, kära vän.....
Här kommer en Hälsning , från mig kära du.Som hoppats att du firat att livet är nu, och tar varapå dagen, nu när du fyllt år....
För idag, är i morgon, igår ....
Åren glider snabbt förbi,
fånga dem och fyll dem.
Låt dem rymma harmoni,
spar och förgylldem...... Grattis,grattis
du decemberbarn likt som jag vi ljusets budbärarinnor,I mörkret vi sprider glädje och skratttill eder alla......

Min kära syster, jag hoppas JULEN har varit till belåtenhet och klamm med dina nära och kära.....
Iår fira vi julen på tre, Lacky, Anders och jag, eftersom julhelgen var så kort och många av barnen jobba, men juldagen var vi till vår näst älsta dotter Annette och hennes familj, som bor här i byn, med god mat ock klappar,,, Julhelgen har varit extremt kallt och är fortfarande ,,, - 27 grader kallt och kallare har de lovat, så inge snökaos här inte ,,, här är det KUNG BORE som råder ,,,,,
Önskar dig ett gott slut på de här underbara året, jag har ju haft den äran att fått två helt underbara systrar och jag hoppas det håller hela livet ut ....
Och önskar" GOTT NYTT ÅR " åt er alla från oss alla.... FÅNGA DAGEN,,, Kram IA /Anders .....

http://40-talisten, bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Love - 25 mars 2013 09:54

Veckorna trillar iväg fort men våren kommer långsamt. Förra året vid denna tid var det varmt o skönt.   Påsk till helgen men i år hoppar jag över den det blir ingen tur till Blåkulla heller.   Har tappat så mycket lust o kraft känner mig ...

Av Love - 10 mars 2013 18:24

                                          Hejsan i vårsolens glans!   Vilken fin vecka vi haft visst det är ingen direkt värme men att svepa om sig o sitta ute var livgivande. Att få lite färg i ansiktet sitter inte fel.   I måndags träffa...

Av Love - 2 mars 2013 19:27

Det blev mars i år också och jag har sett snödroppar. Vädret i dag har varit varierande sol, regn, blåst och snöblandat. Undrar hur det blir i morgon när Vasaloppet går.   Det var skönt att åka till Leif som var piggare än förra gången. Då ...

Av Love - 25 februari 2013 19:25


Har haft en bra dag med besök hos Leif. Måste försöka förlika mig med att han inte riktigt vet om jag är där eller inte. Han var mer borta i dag men ändå glad o go. Solen tittade fram men jag kan ju inte gå ut utan vi fikade med honom och ser...

Av Love - 21 februari 2013 17:38

Återigen sitter jag vid datorn och en vecka har passerat. Blev dåligare och fick hög feber så det blev transport till Sjukhuset igen o inläggning. Har fått en infektion i såret men i dag kom jag hem. Mycket prover o medikamenter och dom va...

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards