Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Direktlänk till inlägg 24 februari 2012

Han heter Roger.

Av Love - 24 februari 2012 09:04

                                 God morgon kära vänner.


I går föddes en liten prinsessa och jag önskar henne och föräldrarna lycka till.


Det är det största någon kan var med om att ta emot sitt barn och en av

mina lyckligaste dagar var sonen John Roger föddelse den 24 feb. 1966.


                Grattis Roger på din 46 års-dag.

                    Vi älskar dig och önskar dig en fin dag.


Innan vi visste vad det skulle bli  hade vi sagt att om det blev en pojke

vilket jag ville ha skulle han heta John Robert och kallas för John.

Kvällen efter när Leif o storebror Tony kom på besök fick jag en ring

där det var ingraverat Roger. Han hade glömt namnen men trodde det var

Roger sonen skulle heta så det fick bli. Vad skulle jag göra det viktigaste

var ju den lycka vi kännde och han blev den bästa Roger någon kan ha.


Tyvärr är det inte någon bra dag här i dag så jag orkar inte skriva något mer.

                                         

                              Önskar er en fin o skön helg.

                                                  
   Kram från Love.









 
 
Ruth

Ruth

24 februari 2012 14:41

1966 föddes mitt första barn, oj vad tiden har rusat iväg sedan dess.
Synd att du inte har någon bra dag i dag, hoppas det är bättre i morgon.
Ha en fin helg med sol och värme.
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Sita

Sita

24 februari 2012 16:15

Hejsan o grattis till din Roger. Hoppas du snart blir bättre. Kram

http://siitasblogg.blogspot.com

 
Bettan

Bettan

24 februari 2012 20:52

Grattis till er sons födelsedag!
ha ha ha så tokigt det kan bli, men det blev ju en fin roger till slut. Å det är ju det viktigaste.

Hoppas att din morgon dag ska bli bättre & att du får en god natts sömn.
Kram på dig vännen min!

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

25 februari 2012 06:57

Grattis till eran Roger i efterskott.
Hoppas att du känner dig piggare nu
En bra helg till Leif och dig
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

25 februari 2012 10:26

Hoppas du känner dig lite piggare idag.
Sänder dig krya på dig kram

http://torparmor.blogspot.com

 
blessingsrehab

blessingsrehab

25 februari 2012 12:16

Hej Love i vildfagre :)..
Roger var vanligt namn på den tiden jag kände två "rograr" i min barndom..men nu hör jag det nästan aldrig.
Min son trodde vi bombsäkert att det var en Johanna men blev mäkta imponerade när "hon" kom ut och hade en liten röd hormonpåse mellan benen hahahaha...
Då blev det en Joel så småningon..Och på torsdag fyller han 29 år! Kan knappt fatta att det är sant!
Var rädd om dig..Kram och Blessings <3

http://Blessingsrehab.bloggplatsen.se

 
Gunilla

Gunilla

25 februari 2012 23:17

Hej vännen
Hoppas du mår bättre nu.
Nu idag har det juvarit strålande vår väder.
Så nu är väl vår vädret på gång förhoppningsvis,
men man vet ju inte
det är ju bara mars snart, så än kan mycket hända

Kram på dig

http://gunillaskatter.blogg.se

 
Margit

Margit

26 februari 2012 20:22

Ja tänk vi får fIRA våra barn med sina familjer..ofta...varje vecka ibland och varje månad. Men vi har långa avstånd till en del av dem....tyvärr...
Ja tiden går..och man hinner med en del..och ibland så får vi ta det lugnt. Vi har haft en LUGN helg...och på tisdag så åker vi upp till Uppsala. Maria son Simon som studerar där...fyller då 22 år.och dom och Lasse och jag ska åka upp...gå ut o äta lunch tllsammans och fira honom!!!
Ja det var ju roligt att vi fått en KRONPRINSESSA..och vackert namn också.
Förstår att du/ni har fullt upp..med planering av husförsäljning också...med allt vad det innebär...MYCKET JOBB..på många vis.
Lasse har ännu inte fått kallese och provtagning inför kolla om resultat av strålningen på sin CA. Dom sa att det skulle bli i mars..så vi får väl se..om det kommer nåt med posten snart..om tider...
Det gäller att "FÅNGA DAGEN"!!! Man vet inget om morrondagen...
Kram till er båda två!!! Systeryster Margit och min Lasse.

http://margitholm.blogg.se

 
Bettan

Bettan

28 februari 2012 16:53

Har kikat in var dag men inget nytt =). Hoppas i alla fall att allt är bra med dig vännen min? Här är det lite gråmulet idag, men ok i alla fall.
Kram på dig

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Sita

Sita

29 februari 2012 18:27

Hejsan Love. Blir det nått på måndag? Kram.

http://siitasblogg.blogspot.com

 
Sita

Sita

1 mars 2012 05:44

Hejsan Love. Blir det inte någon träff på måndag. Jag vill veta om o när o vart vi ska ses i så fall. Kramar o om jag ska ta Anita med.

http://siitasblogg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Love - 25 mars 2013 09:54

Veckorna trillar iväg fort men våren kommer långsamt. Förra året vid denna tid var det varmt o skönt.   Påsk till helgen men i år hoppar jag över den det blir ingen tur till Blåkulla heller.   Har tappat så mycket lust o kraft känner mig ...

Av Love - 10 mars 2013 18:24

                                          Hejsan i vårsolens glans!   Vilken fin vecka vi haft visst det är ingen direkt värme men att svepa om sig o sitta ute var livgivande. Att få lite färg i ansiktet sitter inte fel.   I måndags träffa...

Av Love - 2 mars 2013 19:27

Det blev mars i år också och jag har sett snödroppar. Vädret i dag har varit varierande sol, regn, blåst och snöblandat. Undrar hur det blir i morgon när Vasaloppet går.   Det var skönt att åka till Leif som var piggare än förra gången. Då ...

Av Love - 25 februari 2013 19:25


Har haft en bra dag med besök hos Leif. Måste försöka förlika mig med att han inte riktigt vet om jag är där eller inte. Han var mer borta i dag men ändå glad o go. Solen tittade fram men jag kan ju inte gå ut utan vi fikade med honom och ser...

Av Love - 21 februari 2013 17:38

Återigen sitter jag vid datorn och en vecka har passerat. Blev dåligare och fick hög feber så det blev transport till Sjukhuset igen o inläggning. Har fått en infektion i såret men i dag kom jag hem. Mycket prover o medikamenter och dom va...

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards