Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Love - 22 oktober 2009 22:20

Hr faktiskt suttit vid Tv och sett två program. Hamnade hos "Mammas pojkar" det värsta skitprogram jag sett på länge. Tack o lov att mina barn klarat att själva välja sina partner. Visst kan jag vara en hönsmamma men aldrig att jag har lagt mig i deras tjejer eller killar. Hur kan man bara vara med i ett sådant program. Allt för att visa sig.

Är inte detta en dokusåpa så vet inte jag. Inge mer av det programet för mig tack.

Sedan kom Inlåst som jag följt och i kväll rann tårarna. Dessa hårda tuffa ungdommar har verkligen visat att förändringar kan ske med rätt hjälp och kan någon av dessa killar hålla fast vid den rätta vägen så har "dom gamla"

gjort en beundransvärd insats. Känner för deras familjer också men programmet visar hur viktigt en god kontakt med både mamma och pappa är för att få bra förebilder. Jag önskar dom lycka till av hela mitt hjärta.

Vet inte vad som spökar i min mage just nu men bra är det inte så vi får se om tanten ligger i morgon.

Inte bra för jag ska vara barnvakt åt grannens barn i morgon kväll. Då smaskar vi paj o vaniljsås och tittar på Idol.  

Av Love - 22 oktober 2009 00:05

Har väl int hänt så mycket. Handlat upp mig på kattmat för månaden bäst att passa på när man får pengar.

Fått en förfrågan från Kiruna om en av honorna men vi får se det är ju inte nästgårds precis.

Middag hos vännerna i kväll, jättegott och trevligt som vanligt. Att ta sig hem o kolmörkret var ett litet äventyr för givetvis hade vi glömt ficklampan hemma och på landet finns inga gatlyktor. Tur man inte var på pickalurven.

Vi har fått vildsvin här i vår lilla by men ännu har dom hållit sig borta från vår tomt. Hjortarna härjar däremot hejvilt och nu älskar dom alla äpplen som fallit ner. Jag är lat och har inte plockat upp alla men nästa vecka kommer barnbarnen så då ska vi göra massor av saker med äpplen.

Vill måla om kökspanelen som är brunbetsad nu. Måste få ljusare runt mig men mannen gillar det mörka.

Det gäller att ta till kvinnans list så kanske jag får som jag vill.

Nej nu får det vara nog en ny dag har kommit och jag måste nog få mina timmar med skönhetssömn.

Hoppet är det sista som försvinner och kanske blir jag lite vackrare i morgon.

Kram på er alla unga som gamla.  

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards