Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2009

Mitt i natta.

Av Love - 22 oktober 2009 00:05

Har väl int hänt så mycket. Handlat upp mig på kattmat för månaden bäst att passa på när man får pengar.

Fått en förfrågan från Kiruna om en av honorna men vi får se det är ju inte nästgårds precis.

Middag hos vännerna i kväll, jättegott och trevligt som vanligt. Att ta sig hem o kolmörkret var ett litet äventyr för givetvis hade vi glömt ficklampan hemma och på landet finns inga gatlyktor. Tur man inte var på pickalurven.

Vi har fått vildsvin här i vår lilla by men ännu har dom hållit sig borta från vår tomt. Hjortarna härjar däremot hejvilt och nu älskar dom alla äpplen som fallit ner. Jag är lat och har inte plockat upp alla men nästa vecka kommer barnbarnen så då ska vi göra massor av saker med äpplen.

Vill måla om kökspanelen som är brunbetsad nu. Måste få ljusare runt mig men mannen gillar det mörka.

Det gäller att ta till kvinnans list så kanske jag får som jag vill.

Nej nu får det vara nog en ny dag har kommit och jag måste nog få mina timmar med skönhetssömn.

Hoppet är det sista som försvinner och kanske blir jag lite vackrare i morgon.

Kram på er alla unga som gamla.  

 
 
Ingen bild

Mia

22 oktober 2009 07:31

Du är vacker redan nu.. Ska göra mig redo och åka till storstaden idag.. Nära dig, men ändå långt bort.

Filippa hälsar och jag också.

Kramelikram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Love - 25 mars 2013 09:54

Veckorna trillar iväg fort men våren kommer långsamt. Förra året vid denna tid var det varmt o skönt.   Påsk till helgen men i år hoppar jag över den det blir ingen tur till Blåkulla heller.   Har tappat så mycket lust o kraft känner mig ...

Av Love - 10 mars 2013 18:24

                                          Hejsan i vårsolens glans!   Vilken fin vecka vi haft visst det är ingen direkt värme men att svepa om sig o sitta ute var livgivande. Att få lite färg i ansiktet sitter inte fel.   I måndags träffa...

Av Love - 2 mars 2013 19:27

Det blev mars i år också och jag har sett snödroppar. Vädret i dag har varit varierande sol, regn, blåst och snöblandat. Undrar hur det blir i morgon när Vasaloppet går.   Det var skönt att åka till Leif som var piggare än förra gången. Då ...

Av Love - 25 februari 2013 19:25


Har haft en bra dag med besök hos Leif. Måste försöka förlika mig med att han inte riktigt vet om jag är där eller inte. Han var mer borta i dag men ändå glad o go. Solen tittade fram men jag kan ju inte gå ut utan vi fikade med honom och ser...

Av Love - 21 februari 2013 17:38

Återigen sitter jag vid datorn och en vecka har passerat. Blev dåligare och fick hög feber så det blev transport till Sjukhuset igen o inläggning. Har fått en infektion i såret men i dag kom jag hem. Mycket prover o medikamenter och dom va...

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards