Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Love - 20 november 2011 10:36

   Nyss uppstigen och kaffet är avklarat.

Tittar ut i hopp om att se solen man ack så mulet o småduggit. Öppnade för katterna

men dom tvärvände och ligger nu i min säng o myser.

 

I går var en deppardag typiskt när vädret makter var gynnsamma men ibland slår

det till och jag är ledsen över vilken vändning livet tagit. Känns bra i dag.

 

Ska plocka fram julgardinerna. Alla ljusstakar är kollade och befunnits hela.

Vi har ju 16 fönster  plus uterummet så det blir en del.

 

Gaius får klippledigt i dag bara benen kvar nu. Tog en sväng över Leifs huvud i går

och han blev nöjd. Nu är det bara jag kvar men nästa helg kommer Michelle och hon får klippa mig.

 

Anitha ringde nyss och bjöd oss på eftrmiddagskaffe men innan dess ska jag göra

köttfärssåsen till middag.

 

Inte mycker mer att skriva om men

                                        

                                               

                                                  
    Kram

                                                  
    Love.

 

 

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards