Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 24 november 2011

Av Love - 24 november 2011 11:10

 

 

Sakta men säkert kom jag upp och nu åker köksgardinerna upp.

Hänger upp en tar en paus och nästa. Det är fem allt som allt

och jag vill ha det klart innan Leif kommer hem.

Hade en sån trevlig dag i går med Gunilla, Anita, Sita, och Margit.

Ingen av oss har tunghäfta och ni må tro att vi prata o skratta.

Sita är otroligt duktig på att sticka vackra saker och hade med

ett par långa fina sockor till mig.

Vill ni se bilder på oss gå in på deras bloggar för mina kort blev dåliga.

Hoppas vi snart kan ses igen. Tack kära vänner!

 

På eftermiddagen hade jag nästa träff på Anhörigcentrum där vi nu

 börjar känna varandra riktigt bra och berättar mer o mer om hur vi har det.

 

Bussen går strax utanför och halv 6 var jag hemma igen men ack så trött.

Lukas fixade maten och senare såg jag Bönderna göra sina val.

Somnade ovaggade men vaknade halv 2 med värk i rygg, höft o ben.

Ett littet piller, lässtund och sen sov jag gott igen.

 

På Lucia är jag kallad till ortopedkirurgen skönt att få svar på röntgen.

Givetvis hoppas jag dom kan hjälpa mig på något vis.

 

Med detta lilla inlägg slutar jag och återgår till att skapa stämning fär helgen.

Tack för era kommentarer alltid lika välkommna.

 

                                        

                                                  

                 Love.

 

 

 

 

 

 

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards