Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 26 november 2012

Av Love - 26 november 2012 17:16

Måste bara tala om att jast JAG vann den vackra headern hos Ruth.  

Tack kära vän  

 

'

Rätt dag att få något fint för jag går med krypfart, trött och mår

så jäkla illa. Vet inte varför men mat är inte att tänka på.

Kan ju inte vara kräksjukan för den slår till fort och jag har

mått pyton hela dagen men det blir värre o värre.

Måste vara bra i morgon då mötet om Leif är.


Vad har ni för julgran? Vi har alltid haft en från skogen men nu

står valet mellan en konstgjord grön eller snövit.

Har sett att det finns granar med lampor påmonterade som är jättefina.

Jag har inte så mycket olika saker hängandes utan kulor i två eller tre färger.


Håll tummarna för mig måste sluta nu men återkommer i morgon

förhoppningsvis med bra besked om Leif.


                                                  
        Kram

                                                  
        Love.

    

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards