Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 2 april 2010

Av Love - 2 april 2010 22:09

Fick ett telefonsamtal från min underbara sonhustru i dag. Hon och vår son bor i Stockholm och nu har barnen flyttat ut och dom har tid för sig själva.

Jag är så tacksam och lycklig över att ha en så bra och kärleksfull relation med henne då mitt eget liv med min svärmor var en katastrof med sorger och bekymmer.

Tillsammans ska dom åka med oss till Bergamo i Italien i maj och då får vi rå om varandra och koppla av.  

                       Jag älskar dig Sheila.

 

Eftersom vi ska bjussa på middag i morgon blev det till att städa i dag, vilket man bör göra varje dag här, för vi har ju många katter.

Eftermiddagskaffe med govännerna hann vi med och även att handla så i morgon kan jag ta sovmorgon.

Inte mycket att skriva om i dag så jag säger hej då och må så gott. Ha en trevlig fortsättning på helgen.

Kram.

 

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards