Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 28 april 2010

Av Love - 28 april 2010 19:44

Helgen tillbringade vi hos Roger och Sheila i Stockholm.

Hämtade upp Lukas på lördagsmorgon för han ville med och få träffa sin kusin Ludwig som har en egen lägenhet men vi hann få träffa honom ett tag i alla fall sen drog dom  

  

Roger och Sheila bjöd på jättegod mat och gott vin, dom skulle kunna öppna restaurang om han blir arbetslös.     

  

 

För första gången fick jag träffa Sheilas gulliga syster och som alla andra av hennes släktingar så fick vi bra kontakt. Hon var så gullig och hade köpt blommor till mig.   

Sheila har fyra pojkar och Roger har två men i augusti kommer en liten tjej till världen i vår storfamilj.  

Det är Sheilas yngsta son Viktor och hans flickvän Malin som vänta smått. 

 

Här har vi en stolt mamma med sina fina söner

Kebar Sheila, Ray och Viktor. Makram var inte med i kväll.

  

 

Efter maten visade Sheila mig bilder från Iran när hon var liten. Jag har en stående inbjudan att få följa med henne dit och vem vet en dag.......   

 

Måste bara få visa en fin skylt som jag fick den hänger nu vid ytterdörren.

 

Det blev sent innan vi kom i säng, det blir lätt så när man har trevligt. Efter frukost hälsade vi på en stund hos Ludwig och hämtade Lukas för nu var det dags att åka hem.

Eftersom jag hade hållit igång flera dagar så fick jag betala med svår värk i hela kroppen men i dag så är tanten i form igen.

 

  

 

    Tack för att ni finns mina vänner.

                      Kram Love.

Av Love - 28 april 2010 09:14

Love lever och mår bra men ibland orkar jag inte skriva.

Vill bara önska er alla en bra dag och kanske återkommer jag senare.

                            Kram till er mina vänner.  

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards